Sosiaalisen median masterclass, osa 6, Mittaaminen ja jatkuva parantaminen

Dikata

10.02.2020 16:30 - 18:00

Verkkokoulutus.

Hyödyt:

  • tavoitteellista some-viestintää
  • ryhtiä sisällöntuotantoon
  • mitattavia tuloksia

Sisältö:
Sosiaalinen media on yhä merkittävämpi osa useimpien työtä, ja vapaa-aikaa. Somen käyttö on kuitenkin usein epäsystemaattista, eikä sen tuloksellisuutta mitata. Edes se, mitä somen käytöllä tavoitellaan, ei aina ole selvää.

Sosiaalisen median masterclass on kuudesta 1,5 tunnin webinaarista koostuva kurssi, jossa opitaan somen tavoitteen määrittämistä, tuottamaan tavoitetta tukevaa sisältöä sekä mittaamaan toimenpiteiden tehokkuutta. Kurssilla otetaan myös katsaus somen käytön trendeihin sekä siihen, kuinka some kytketään saumattomaksi osaksi muuta viestintää.

Koulutuksesta saat webinaaritallenteet ja ideoita ja työkaluja sekä yhteisösi some-roadmapin laatimiseen että monimediasisältöjen luomiseen.

Kurssi räätälöidään osallistujien toiveiden mukaisesti, minkä vuoksi ennen sen alkua lähetetään osallistujille ennakkokysely.

HUOM! Jokaiseen koulutuskertaan täytyy ilmoittautua erikseen!
MIKÄLI HALUAT ILMOITTAUTUA MYÖS MUIHIN KERTOIHIN - mainitse siitä ilmoittautumislomakkeella lisätietoja kohdassa.


Webinaarien aiheet :

Ti 7.1.2020 klo 16.30-18
1. Tavoitteenasetanta ja kohderyhmätuntemus


Ma 13.1.2020 klo 16.30-18
2.  Sisältöstrategia ja sitouttavan sisällön tuottaminen


Ma 20.1.2020 klo 16.30-18
3. Some-kanavat ja somen käytön trendit


Ma 27.1.2020 klo 16.30-18
4. Some osana viestinnän kenttää, kanavien roolitukset


Ma 3.2.2020 klo 16.30-18
5. Mainostaminen sosiaalisessa mediassa


Ma 10.2.2020 klo 16.30-18
6. Mittaaminen ja jatkuva parantaminen

Koulutus soveltuu yrityksissä ja julkisissa organisaatioissa työskenteleville, joiden työtehtäviin some-viestintä kuuluu. Koulutus sopii myös esimerkiksi vapaaehtoistoiminnan kuten harrastusyhteisöjen viestintävastaaville.

Oskari Uotinen

InFlown yrittäjä, KTM Oskari Uotinen on toiminut yrittäjänä kymmenen vuoden ajan. InFlown asiakkaina on ollut niin pieniä kuin suuria organisaatioita, joista suurin osa on saanut merkittäviä tuloksia systematisoimalla viestintäänsä.

Oskari uskoo suunnitelmallisuuteen ja mittaamiseen. Jos tavoite ei ole selvillä, on mittaaminen turhaa – ja jos tuloksia ei mitata, on somen käyttöä vaikea perustella.

Lisätietoja koulutuksesta antaa rehtori Anne Havukainen, puh. 050 367 1449 tai anne.havukainen@mikkelinkesayliopisto.fi.

Maksuton.

06.02.2020 mennessä